دریافت کد صفحه ورودی
امید به خدا :: phoenix

phoenix

حرفای دلم جاش اینجاس

phoenix

حرفای دلم جاش اینجاس

حرفای دلم جاش اینجاست ای کاش گوشه ای از احساسم احساست باشه اونوقت میفهمم که تنها نیستم موفق و پیروز باشین

بایگانی
آخرین مطالب

امید به خدا

يكشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۲۴ ب.ظ

من درسته تنهام وبی کس!!!


 اما....


اون بالا یه نفر هست که همیشه 


هوامو داره 


پس به امید اون که همیشه هست 


به پای دردودلم نشست 


وجاش تودلم هست


زندگی میکنم تا آخرین نفس :-)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۲
Phoenix

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ظ