دریافت کد صفحه ورودی
تقدیم به اونی که تنهام گذاشت :: phoenix

phoenix

حرفای دلم جاش اینجاس

phoenix

حرفای دلم جاش اینجاس

حرفای دلم جاش اینجاست ای کاش گوشه ای از احساسم احساست باشه اونوقت میفهمم که تنها نیستم موفق و پیروز باشین

بایگانی
آخرین مطالب

تقدیم به اونی که تنهام گذاشت

يكشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۰۵ ب.ظ

چیه چرا نگام میکنی؟!پسر تنها ندیدی؟!
 
 
بابا به قران منم یه روز دنیای یه دختر بودم
 
 
خودش بهم میگفت که من دنیاشم بهم میگفت
 
 
دوستم داره منم دوستش داشتم ولی خوب حالا دیگه
 
 
نیست!رفته!؟نمیدونم کجا؟؟

 

اصلآ چیزی نشده ها...فقط یه خاطره

 

واسم جا  گذاشته همین...!!!؟؟؟

 

  خاطرش بلایی سر دلم اورده که

 

دیگه قدرت عاشق شدن ندارم...

 

دیگه عرضه ندارم حتی یه همدم واسه خودم پیدا کنم

 

نمیدونم چه دردیه که تنهاییم طلسم شده

 

حتی تو دنیای مجازی هم تنهام...

 

دیدی هیچی نشده فقط رفته و این خاطرش مونده

 

تو هم اینجوری نگام نکن دلم به حال خودم میسوزه؟!

 

رفته که رفته  منم تنهام همین...اینجوری نگام نکن

 

چرا تنهام گذاشتی و رفتی لعنتی؟؟کاش خاطراتتم با خودت میبردی...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۲
Phoenix

نظرات  (۳)

سلامممممم
ادم یه همچین وبایی رو میبینه از وب خودش ناامید میشه
پاسخ:
مررررررررسی شما لطف دارین

گیریم تا آخر عمر تنها بمونی و شریکی برای زندگیت پیدا نکنی تحمل این موضوع بسیار آسان تر از آنست که شب و روز با کسی سر و کار داشته باشی که حتی یکی از هزاران حرف تو را نمیفهمد.
پاسخ:
آخ گفتی با این حرفت کاملاً موافقم
سلام متنتون خیلی جالب
بهم سربزنین خوشحال میشم
فعلا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ظ