دریافت کد صفحه ورودی
عشق = نرسیدن :: phoenix

phoenix

حرفای دلم جاش اینجاس

phoenix

حرفای دلم جاش اینجاس

حرفای دلم جاش اینجاست ای کاش گوشه ای از احساسم احساست باشه اونوقت میفهمم که تنها نیستم موفق و پیروز باشین

بایگانی
آخرین مطالب

عشق = نرسیدن

يكشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۵۳ ب.ظ

توسربازی وقت داری به همه چیز فکر کنی به هدفت به راهت به زندگیت به عشقت اما وقتی به عشقت میرسی ضربان قلبت تند میشه .....

یعنی الان کجاست ؟

کجارفته؟

بدون من تنهایی چیکار میکنه؟

من که دیگه نیستم شب بخیر بگم !

یعنی خوابش میبره؟

وخیلی چیزای دیگه....

اما وقتی ازمرخصی برگردی یاخدمتت تموم بشه ببینی حتی جواب سلامتم نمیده وداره مقدمات جدایی رو میچینه باید بدونی که دیگه کار عشقت تمومه ؟؟؟دیگه آرزوهات برآب رفته وتنها باید سر به بیابون بزاری وبحال خودت وساده لوحیت ناله وزاری کنی.اونجاست که اون راحت ازت میگذره اما تومیمونی با خاطراتش ویادگاری هاش به یادش تمام شهرو قدم میزنی چون کوچه به کوچه ؛خیابون به خیابونوباهاش رفتی وخاطراتش جلوچشمته اونجاس که میفهمی 


عشق یعنی نرسیدن


ای کاش این حرفاروزودتر میگفتم شاید حالو احوالم بهتر از این بود.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۲
Phoenix

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ظ