دریافت کد صفحه ورودی
سلامتی مرگ خاموشم :: phoenix

phoenix

حرفای دلم جاش اینجاس

phoenix

حرفای دلم جاش اینجاس

حرفای دلم جاش اینجاست ای کاش گوشه ای از احساسم احساست باشه اونوقت میفهمم که تنها نیستم موفق و پیروز باشین

بایگانی
آخرین مطالب

سلامتی مرگ خاموشم

يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۱۴ ق.ظ

سلامتی سفیدی کفنم

 

سلامتی پنبه تودهنم

 

سلامتی غسل میت ومیزغسال خونه...

 

سلامتی روزی که جنازم درمیادازکشوی سردخونه..

 

سلامتی حجله من سرکوچمون..

 

سلامتی اعلامیه ی جوون..

 

سلامتی ربان مشکی ولباس سیاه...

 

سلامتی پارچه مشکی های روی دیوار..

 

سلامتی اشک مادروپدرم...

 

سلامتی آجری که میزارن زیرسرم..

 

سلامتی خاک تازه قبرم...

 

سلامتی شب اول مرگم..

 

سلامتی آخرین لحظه که دست میکشن روچشام..

 

سلامتی آخرین نگام...

 

سلامتی رگ دستم...

 

سلامتی خودم ک به کسی نگفتم از زنگیم خستم..

 

سلامتی روزتشیع وروزسوم وروزهفتم وروزسال..

 

ودرآخراز یادبردنمونامه تمام...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۹
Phoenix

نظرات  (۳)

۲۹ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۲۵ تنها تنهایی
باو خدا نکنها!!
پاسخ:
مرگ بهتره تازندگی باغم
قشنگ بود
پاسخ:
مرسی ممنون از نظرتون
۰۱ مهر ۹۴ ، ۱۵:۱۸ maede jooooooooooooon
سلامتی......
نمیدونم
پاسخ:
نه زیاد اما نفسی میاد ومیره مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ظ