دریافت کد صفحه ورودی
کاش میشد......... :: phoenix

phoenix

حرفای دلم جاش اینجاس

phoenix

حرفای دلم جاش اینجاس

حرفای دلم جاش اینجاست ای کاش گوشه ای از احساسم احساست باشه اونوقت میفهمم که تنها نیستم موفق و پیروز باشین

بایگانی
آخرین مطالب

کاش میشد.........

جمعه, ۱۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۲ ق.ظ


کاش میشد لحظه ای پرواز کرد

حرفهای تازه را آغاز کرد

کاش میشد خالی از تشویش بود

برگ سبزی تحفه ی درویش بود 

                                                      کاش تا دل می گرفت و میشکست

                                                      عشق می امد کنارش می نشست 

                                                      کاش هر دل با دلی پیوند داشت

                                                      هر نگاهی یک سبد لبخند داشت   

کاش این لبخند ها پایان نداشت

سفره ها تشویش آب ونان نداشت

کاش من هم یک قناری میشدم

در تب آواز جاری می شدم

                                                         بال در بال کبوتر می زدم 

                                                         آنطرف تر هم کمی سر میزدم

                                                         شهر من آنسو تر از پروانه هاست

                                                         در حریم آبی افسانه هاست

شهر من بوی تعزل میدهد

هر که می آید به او گل میدهد

دشتهای سبز و وسعت های ناب

نسترن...نرگس...شقایق...افتاب              

                                                             باز این اطراف حالم را گرفت

                                                             لحظه ی پرواز بالم را گرفت  

                                                               می روم آنسوی را پیدا کنم

                                                             در دل آیینه جایی وا کنم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۷
Phoenix

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ظ